søndag 18. desember 2011

praksis uke


Jeg jobbet på lucky Diamond tattoo I praksis uka. Jeg har alltid vert glad i å tegne, så tattoyrket er noe jeg kan tenke meg. Det var ganske greit å jobbe der, men jeg var fryktelig nervøs de første dagene. Sjefen min Dan, var en ganske streng å skummel man. Han ignorerte meg den første uken og viste ingen iteresse for det jeg gjorde i det hele tatt. Jeg fikk mest kontakt med lærlingene hans. De var ganske hjelpsomme og var alltid rundt for og sørge for at jeg hadde det bra.
Jeg var mer eller mindre vaskehjelpen deres. Det var ganske kjedelig og vaske, men jeg forsto at det var lite arbeid til meg. Dessuten så er det viktig og være hygienisk. 1 dag i uken renset de sjappa, alt som het gulv, hyller, flasker, bord osv måtte vaskes grundig.
Jeg fikk også tegne litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar