torsdag 15. desember 2011

stol opggaven

Den første oppgaven jeg fikk på den nye skolen var å lage en stol. Jeg skulle dekorere en papirstol, med meg selv som inspirasjon. Stolen skulle gjenspeile mine interesser, som musikksmak, hobby osv. jeg lagde to stoler som representerte en vanskelig fortid, og en om håp for framtiden. Den første stolen jeg lagde, farvela jeg med en svart tusj. Det var meningen den skulle se veldig mørk og depressivt ut, så derfor skrev jeg ord som jeg forbinder med den depressive tiden. Den andre stolen, er det hel motsatte av den mørke stolen. Den er hvit med glade og positive ord. Jeg valgte disse fargene fordi jeg ville at det skulle bli en veldig sterk kontrast. Jeg syns jeg klarte og få fram det jeg ville, Men jeg kunne kanskje brukt litt mer tid på denne oppgaven. 
Materialer
jeg brukte mine egne fargeblyanter til og fargelegge stolene, jeg brukte også litt glitter lim og en svart tusj. Mer en det var det egentlig ikke.      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar