søndag 18. desember 2011

Reklameplakat



Jeg fikk en oppgave om å lage en reklameplakat via Photoshop. Dette var en vanskelig oppgave, fordi den krevde en del kunnskap om Photoshop. Jeg prøvde så godt jeg kunne, men selv de enkleste ting, blir en utfordring i Photoshop. Jeg valgte å reklamere for en rullebenk. Jeg hadde sett et bilde av den på nettet og syns det var en genial oppfinnelse. Det som var litt utfordrende var og finne bra bilder på Google. Fordi de fleste bildene var veldig små eller uklare.
I og med at jeg ikke er så god i Photoshop enda, valgte jeg et ganske enkelt design med nøytrale farger.

Her har dere et lite bilde av plakaten min.

Læreren min syns at designet var ganske stivt og litt kjedelig. Jeg er ganske enig med henne. Jeg var ganske frustrert akkurat der og da, fordi jeg prøvde virkelig mitt beste for og få det til. Men jeg får heller gjøre det bedre på neste oppgave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar